Büyükorhan Narkotik Avukat

Büyükorhan Narkotik avukat nedir? Büyükorhan Narkotik avukat aslında Ceza hukukunda yer verilen uyuşturucu madde kullanımı ya da üretimine dair söz konusu ceza davasına müdahil olan avukattır. En çok kariyer hayatımızda karşılaştığımız üzere vatandaş uyuşturucu, ya da vekili narkotik avukatı olarak dile getirmektedir.

Morfin madde kullanımı ile yapma madde ticareti farklıdır suçunun cezai yaptırımları oldukça vekili. Hatta alınacak yasal tavsiyeler neticesinde ceza davası yargı sürecinin doğru yönde ilerlemiş olması sağlanacaktır. Yargılamanın olduğu mahkemede yanlış ya da yalan beyanda bulunulması durumunda alacağınız ceza bakımından üst sınırdan ceza verilebilir. O yüzden alanında uzman ceza avukatı ile görüşülmesi tavsiye olunur.

Uyuşturucu madde kullanma suçu Türk Ceza Kanunu madde 191’de düzenlenmiştir. Vazifeli mahkeme Asliye ceza mahkemesi dir. Morfin madde taşıyan ya da kullanan kişi 2 ile 5 yıl arasında hapis cezası ile yaptırım uygulanır. Belirli şartların sağlanması halinde cezanın ertelenmesi ya da Hükmün açıklanmasının geri bırakılmasına karar verilir.

Morfin madde ticareti suçu Türk Ceza Kanunu madde 188’de düzenlenmiştir. Vazifeli mahkeme Ağır ceza mahkemesidir. Morfin madde imal eden kişi 20 yıldan 30 yıla hapis cezası ile cezalandırılır. Üstelik yirmi bin güne kadar da adli para cezası ile yaptırım uygulanır. Belirtilen koşulların sağlanması halinde verilecek ceza alt sınırdan alınır ya da sanık haklı olduğunu ispat etmesi durumunda aklanma kararı alarak nihai sonuca erer.