Sakarya Narkotik Avukat

Sakarya Narkotik avukat nasıldır? Sakarya Narkotik avukat gerçekte Ceza hukukunda yer alan uyuşturucu madde kullanımı ya da üretimine başvuru söz konusu ceza davasına müdahil olan vekildir. Çoğunlukla meslek hayatımızda karşılaştığımız üzere vatandaş morfin, ya da vekili narkotik avukatı olarak dile getirmektedir.

Morfin madde kullanımı ile gerçekleştirme madde ticareti farklıdır suçunun cezai yaptırımları oldukça vekili. Ayrıca alınacak yasal tavsiyeler doğrultusunda ceza davası yargı sürecinin doğru yönde ilerlemiş olması sağlanacaktır. Yargılamanın olduğu mahkemede yanlış ya da yalan beyanda bulunulması durumunda alacağınız ceza bakımından üst sınırdan ceza verilebilir. O yüzden alanında uzman ceza avukatı ile görüşülmesi tavsiye olunur.

Uyuşturucu madde kullanma suçu Türk Ceza Kanunu madde 191’de düzenlenmiştir. Vazifeli mahkeme Asliye ceza mahkemesi dir. Morfin madde taşıyan ya da kullanan kişi 2 ile 5 yıl arasında hapis cezası ile cezalandırılır. Belirli şartların sağlanması halinde cezanın ertelenmesi ya da Hükmün açıklanmasının geri bırakılmasına karar verilir.

Uyuşturucu madde ticareti suçu Türk Ceza Kanunu madde 188’de düzenlenmiştir. Vazifeli mahkeme Ağır ceza mahkemesidir. Uyuşturucu madde imal eden kişi 20 yıldan 30 yıla hapis cezası ile cezalandırılır. Hatta yirmi bin güne kadar da adli para cezası ile cezalandırılır. Belirtilen koşulların sağlanması halinde verilecek ceza alt sınırdan verilir ya da sanık haklı olduğunu kanıtlaması durumunda aklanma kararı alarak nihai sonuca erer.