Gölcük Boşanma Avukatı

Gölcük Boşanma Avukatı kimdir? Gölcük Boşanma Avukatı aile hukukundan kaynaklı olan evli çiftlerin öne sürdükleri nedenlere bağlı olarak evlilik birliğinin çekilemez hale gelmesi doğrultusunda boşanmaya karar verilmesi ile ortaya çıkan yasal bir uyuşmazlıktır. Gölcük Boşanma avukatı, Medeni Hukukun alt dalı olan Aile hukukundan kaynaklı uyuşmazlıklardır. Bunlar çoğu boşanma, velayet, nafaka, mal paylaşımı vd. olacak şekilde sıralanmaktadır. Mevzuatımızda Gölcük boşanma avukatı adı altında bir avukatlık dalı bulunmamaktadır. Ayrılma davası süreci eşler bakımında oldukça zor ve yıpratıcı bir süreçtir. Aile mahkemesinde işlenen duruşmalara müdahil olan avukatlara bireyler arasında ayrılma avukatı biçiminde ifade kullanılmaktadır. Gölcük Boşanma Davaları anlaşmalı ayrılma ile mümkün olabileceği gibi çekişmeli ayrılma duruşması açmak suretiyle de gerçekleşebilir. Anlaşmalı boşanma davasında muazzam olan durum taraflarca tanzim edilecek her türlü hukuki haklarını teminat altına alacakları protokol olacaktır. Çekişmeli ayrılma davası ortalama hüküm süreci 1 ile 3 yıl arasında sürebilmektedir.