Kocaeli Boşanma Avukatı

Kocaeli Boşanma Avukatı kime denir? Kocaeli Boşanma Avukatı aile hukukundan kaynaklı olan evli çiftlerin öne sürdükleri nedenlere bağlı olarak evlilik birliğinin çekilemez hale gelmesi neticesinde ayrılmaya karar verilmesi ile ortaya çıkan hukuki bir uyuşmazlıktır. Kocaeli Boşanma avukatı, Medeni Hukukun alt dalı olan Aile hukukundan kaynaklı uyuşmazlıklardır. Bunlar başlıca boşanma, velayet, nafaka, mal paylaşımı vd. olacak biçimde listelenmektedir. Yasalarımızda Kocaeli boşanma avukatı adı altında bir hukuk dalı bulunmamaktadır. Boşanma duruşması süreci eşler bakımında oldukça zor ve yıpratıcı bir süreçtir. Aile mahkemesinde görülen davalara bakan olan avukatlara davalılar arasında ayrılma avukatı şeklinde ifade kullanılmaktadır. Kocaeli Boşanma Davaları anlaşmalı boşanma ile muhtemelen olabileceği gibi çekişmeli boşanma davası açmak biçimiyle de gerçekleşebilir. Anlaşmalı ayrılma duruşmasında mühim olan durum taraflarca tanzim edilecek her türlü yasal haklarını güvence altına alacakları protokol olacaktır. Çekişmeli ayrılma duruşması ortalama hüküm süreci 1 ile 3 yıl arasında sürebilmektedir.