Tuzla Boşanma Avukatı

Tuzla Boşanma Avukatı kime denir? Tuzla Boşanma Avukatı aile hukukundan kaynaklı olan evli çiftlerin öne sürdükleri sebeplere bağlı olarak evlilik birliğinin çekilemez hale gelmesi neticesinde boşanmaya karar verilmesi ile ortaya çıkan yasal bir uyuşmazlıktır. Tuzla Boşanma avukatı, Medeni Hukukun alt branşı olan Aile hukukundan kaynaklı uyuşmazlıklardır. Bunlar çoğu boşanma, velayet, nafaka, mal paylaşımı vd. olacak biçimde listelenmektedir. Mevzuatımızda Tuzla boşanma avukatı adında bir avukatlık branşı bulunmamaktadır. Boşanma davası süreci eşler bakımında oldukça zor ve yıpratıcı bir süreçtir. Aile mahkemesinde görülen davalara bakan olan vekillere davacılar arasında ayrılma avukatı şeklinde ifade kullanılmaktadır. Tuzla Boşanma Davaları anlaşmalı ayrılma ile muhtemelen olabileceği gibi çekişmeli boşanma davası açmak suretiyle de gerçekleşebilir. Anlaşmalı boşanma mahkemesinde muazzam olan durum taraflarca tanzim edilecek her türlü hukuki haklarını güvence altına alacakları anlaşma tutunağı olacaktır. Çekişmeli ayrılma duruşması ortalama yargılama süreci 1 ile 3 yıl içinde sürebilmektedir.