İstanbul Boşanma Avukatı

İstanbul Boşanma Avukatı kime denir? İstanbul Boşanma Avukatı aile hukukundan kaynaklı olan evli çiftlerin öne sürdükleri nedenlere bağlı olarak evlilik birliğinin çekilemez hale gelmesi neticesinde boşanmaya karar verilmesi ile ortaya çıkan hukuki bir uyuşmazlıktır. İstanbul Boşanma avukatı, Medeni Hukukun alt dalı olan Aile hukukundan kaynaklı uyuşmazlıklardır. Bunlar başlıca boşanma, velayet, nafaka, mal paylaşımı vd. olacak biçimde sıralanmaktadır. Mevzuatımızda İstanbul boşanma avukatı adı altında bir hukuk branşı bulunmamaktadır. Ayrılma davası süreci eşler bakımında oldukça zor ve yıpratıcı bir süreçtir. Aile mahkemesinde işlenen davalara bakan olan vekillere toplum arasında ayrılma avukatı biçiminde tabir kullanılmaktadır. İstanbul Boşanma Davaları anlaşmalı ayrılma ile muhtemelen olabileceği gibi çekişmeli ayrılma duruşması açmak suretiyle de gerçekleşebilir. Anlaşmalı boşanma mahkemesinde dikkat isteyen olan durum taraflarca tanzim edilecek her türlü hukuki haklarını güvence altına alacakları anlaşma tutunağı olacaktır. Çekişmeli ayrılma duruşması ortalama karar süreci 1 ile 3 yıl içinde sürebilmektedir.