Sakarya Boşanma Avukatı

Sakarya Boşanma Avukatı kime denir? Sakarya Boşanma Avukatı aile hukukundan kaynaklı olan evli çiftlerin öne sürdükleri nedenlere bağlı olarak evlilik birliğinin çekilemez hale gelmesi neticesinde boşanmaya karar verilmesi ile ortaya çıkan yasal bir uyuşmazlıktır. Sakarya Boşanma avukatı, Medeni Hukukun alt dalı olan Aile hukukundan kaynaklı uyuşmazlıklardır. Bunlar başlıca boşanma, velayet, nafaka, mal paylaşımı vd. olacak biçimde sıralanmaktadır. Yasalarımızda Sakarya boşanma avukatı adında bir avukatlık branşı bulunmamaktadır. Ayrılma duruşması süreci çiftler tarafında oldukça zor ve yıpratıcı bir süreçtir. Aile mahkemesinde görülen duruşmalara müdahil olan vekillere insanlar arasında boşanma avukatı biçiminde ifade kullanılmaktadır. Sakarya Boşanma Davaları anlaşmalı ayrılma ile muhtemelen olabileceği gibi çekişmeli ayrılma davası açmak biçimiyle de gerçekleşebilir. Anlaşmalı ayrılma mahkemesinde dikkat isteyen olan durum taraflarca tanzim edilecek her türlü hukuki haklarını güvence altına alacakları protokol olacaktır. Çekişmeli boşanma davası ortalama hüküm süreci 1 ile 3 yıl aralarında sürebilmektedir.